Netwerk Het Gooi

Het Netwerk VVD het Gooi bestaat uit de gemeenten Gooise Meren, Huizen, Laren, Blaricum en Eemnes

Bij de VVD is het mogelijk om politiek inhoudelijk actief te zijn, maar ook om binnen de vereniging je steentje bij te dragen of van allerlei dingen te organiseren. En natuurlijk mensen te ontmoeten uit de gemeenten die onderdeel zijn van het netwerk Het Gooi

Politiek is natuurlijk een serieuze zaak, maar er is ook ruimte voor gezelligheid. Deze gezelligheid wordt georganiseerd door het netwerk voor haar VVD leden. Maar bij veel bijeenkomsten is het ook mogelijk voor niet-leden om aanwezig te zijn.

De vergaderingen en algemene ledenvergaderingen (ALV) vinden op een prettige manier plaats, met respect voor elkaars mening.

Regelmatig organiseren wij inhoudelijke bijeenkomsten of borrels voor onze leden. Zo is er elke laatste dinsdag van de maand een borrel in café Goesting in Bussum (in verband met het coronavirus is dit tijdelijk opgeschort). Heeft u zin om een keer te komen? Neem dan contact op via info@vvdgooienvechtstreek.nl