VVD kiest voor mix van ervaring en vernieuwing

Alexander Luijten voert lijst aan voor gemeenteraadsverkiezingen 2018

De lijst van de VVD zal bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart worden aangevoerd door Alexander Luijten. De leden van de VVD hebben hiertoe besloten. Bussumer Luijten is momenteel fractievoorzitter in de gemeenteraad van Gooise Meren. Nummer 2 op de lijst is Jens Duijts uit Muiderberg, nummer 3 de voormalige Muidense wethouder Henny Timmerman. In de top 10 komen verder de huidige raadsleden Hugo Bellaart, Mark Marshall en Marlene Potjer terug. Nieuw zijn de Naardense kandidaten Ilse Millin en Olaf Penne. Ben Hagens en Paul Rijpstra completeren de top 10. De volledige lijst is onderaan de tekst bijgesloten.

Luijten is vereerd met het vertrouwen van de leden. “Wij gaan de komende tijd campagne voeren om een goede uitslag te halen. Met een sterke fractie willen wij de komende raadsperiode de nog jonge gemeente weer een stap verder brengen. De kwaliteit van dienstverlening aan de inwoners en het in goede banen leiden van een aantal grote projecten (de Krijgsman en mogelijk Bredius in Muiden en wellicht Crailo) zullen daarbij al onze aandacht vragen. Het op peil houden van het voorzieningenniveau én het laag houden van de gemeentelijke lasten voor inwoners blijven daarnaast een belangrijk speerpunt voor de VVD.”

1. Alexander Luijten

2. Jens Duyts